FAQ - často kladené otázky

 
 
 
 

FAQ - často kladené otázky

Pýtajte sa, radi odpovieme....

 

 

Aká je výška poštovného?

Výška poštovného v rámci Slovenska je 3,50. Pri objednávke nad 40€ kupujúci poštovné neplatí. V prípade, že objednávka túto hodnotu nedosiahne, zákazník výhodu poštovného zdarma stráca. Doručnie zásielky prebieha kuriérom spoločnosti DPD (cena 3,50€), alebo prostredníctvom kuriéra Slovenskej pošty priamo na adresu (cena 3,50€). Zákazník môže využiť aj doručenie Slovenskou poštou na poštu a to osobným vyzdvihnutím zásielky na príslušnej pošte.

 

Aká je dodacia doba?

Dodacia doba sa u jednotlivých modelov líši. Presnú dobu dodania nájdete v detaile produktu pri jeho rozkliknutí. Tovar skladom doručíme do 1-3 dní. Ak je tovar na externom sklade, dodacia doba sa predĺži na 3-5 až 7-10 pracovných dní. Upozorňujeme, že sa jedná o pracovné dni. V prípade, že potrebujete tovar dodať skôr neváhajte nás kontaktovať, budeme Vás informovať o najskoršom možnom termíne dodania.

 

Akú veľkosť si vybrať?

Odporúčame zvoliť si veľkosť, ktorú štandardne nosíte. Na našej stránke nájdete aj tabuľku veľkostí. Rozmery v nej sú všeobecné, teda nie je možné ich použiť u všetkých modelov. V popise produktu nájdete inforáciu, kde sú uvedené rozmery vnútornej dĺžky topánky v cm. V prípade, že táto tabuľka v popise nie je obsiahnutá, neváhajte nás kontaktovať na našej zákazníckej linke. Využite online chat, kde získate informáciu okamžite. V prípade, že sú v popise tovaru uvedené informácie o vnútornej dĺžke jednotlivých veľkostí, je potrebné sa nimi riadiť.

 

Môžem obuv vrátiť v prípade, že mi nesadne?

Tovar môžete samozrejme vymeniť alebo vrátiť v lehote do 30 dní od prevzatia tovaru. V prípade výmeny tovaru, prebieha táto výmena bezplatne a zákazníkovi spätne neúčtujeme cenu poštovného. V oboch prípadoch je nutné spolu s dokladom o kúpe (faktúra) zaslať aj vyplnený formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý taktiež nájdete na našej stránke, taktiež v potvrdzovacom e-maili, ktorý sme vám zaslali po akceptácii objednávky. Tlačivo je potrebné zaslať poštou alebo elektronicky. V prípade, že formular nebude doručený, zakazníka kontaktujeme mailom a vyžiadame si chýbajúci dokument. 

 

Aká je záručná doba?

Záručná doba trvá 24 mesiacov od dátumu vystavenia faktúry. Reklamácia sa nevzťahuje na poškodenia vzniknuté nosením, napr. zodraté podpätky a podrážky. Súčasťou zásielky s reklamovanou obuvou muí byť faktúra a storno reklamačný formulár.

 

Akým spôsobom doručíte moju zásielku?

Zasielky doručujeme prostredníctvom kuriéra spoločnosti DPD. V prípade, že zákazník vyslovene žiada o iný spôsob doručenia, vieme mu samozrejme vyhovieť. Je však potrebné svoju požiadavku špecifikovať v objednávke v časti "poznámka", poprípade nás informovať mailom. Taktiež je možné osobne si zásielku vyzdvihnúť na pošte.

 

Čo v prípade ak je model vypredaný? Bude ešte následne v ponuke?

V prípade, že je model vypredaný, jeho opätovné zaradenie do ponuky závisí od dostupnosti modelu na sklade u dodávateľa. V prípade dostupnosti je model zaradený do našej ponuky opätovne.

 

Mám záujem o obuv, je však vypredaná. Môžem si ju rezervovať v prípade že bude k dispozícii?

Obuv je možné si zarezervovať a to tak, že nám odošlete e-mail s požiadavkou na rezeváciu konkrétneho modelu. V prípade, jeho dostupnosti Vás budeme informovať e-mailom.